Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η 2η ποδοσφαιρική συνάντηση στις εγκαταστάσεις του Αστέρα Αλεξάνδρειας, εκεί όπου ο προπονητής των Ακαδημιών και ιδιοκτήτης του Frangelico coffee & snacks, Σπύρος Μπουρανής, κατάφερε ξανά να μαζέψει τους ποδοσφαιριστές στο τερέν για μια βραδιά γεμάτη πάθος, χαμόγελα και… ποδοσφαιρικές ατάκες.

Η συνάντηση αυτή φαίνεται πως τείνει να γίνει θεσμός, καθώς κάθε Πέμπτη οι γνώριμοι πρωταγωνιστές δίνουν ραντεβού στο γήπεδο, με τη διάθεση στα ύψη και τη «δίψα» για ρεβάνς να μεγαλώνει.

Οι ποδοσφαιριστές ήδη ζητούν το επόμενο ματς, αποφασισμένοι να πάρουν το αίμα τους πίσω και να ανατρέψουν τα αποτελέσματα της προηγούμενης εβδομάδας.

Το κλίμα ήταν ζεστό, φιλικό και γεμάτο ποδοσφαιρική ενέργεια — μια πραγματική γιορτή για όσους αγαπούν το άθλημα και τη συντροφιά του.

Ο Σπύρος Μπουρανής, με το γνωστό του μεράκι, έδωσε ξανά το σύνθημα για παιχνίδι, αποδεικνύοντας πως το ποδόσφαιρο στην Αλεξάνδρεια δεν είναι μόνο άθλημα, αλλά τρόπος ζωής.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι παίκτες που μαζεύονται νιώθουν Μουντιαλικοί και παρ΄ όλο που η εικόνα δεν εχει καμια σχέση με την πραγματικότητα, επιμένουν οτι οι αγώνες θα κρατήσουν όσο και η μεγαλύτερη ποδοσφαιρική γιορτή του πλανήτη.

Όσο για αυτά που ακούστηκαν ότι κάποιοι δεν μπόρεσαν να ξυπνήσουν την Παρασκευή το πρωί να πάνε στις δουλειές τους ελέγχονται ως ανακρίβειες ανθρώπων που ζηλεύουν το ταλέντο όσων συμμετέχου στο τουρνουά.