Ο αρχηγός της εθνικής ομάδας του Ιράν και ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού, Μεχντί Ταρέμι, βρίσκεται πλέον αντιμέτωπος με σοβαρές συνέπειες, μετά τις σκληρές δηλώσεις του κατά της FIFA και του προέδρου της, Τζιάνι Ινφαντίνο, για τον τρόπο με τον οποίο – όπως υποστηρίζει – αντιμετωπίστηκε η ιρανική αποστολή στο Παγκόσμιο Κύπελλο.
Ο Ταρέμι χαρακτήρισε το τουρνουά «καταστροφή», κατηγορώντας τη FIFA ότι δεν έλυσε βασικά οργανωτικά ζητήματα και άφησε την ομάδα χωρίς το απαραίτητο προσωπικό, λόγω προβλημάτων με βίζες.
Ο Ιρανός επιθετικός αποκάλυψε ότι η ομάδα αναγκάζεται να μετακινείται συνεχώς από την Τιχουάνα, ενώ δεν διαθέτει ούτε το απαραίτητο ιατρικό και υλικοτεχνικό επιτελείο.
«Αν θέλουν να αποκλειστούμε, ας το κάνουν. Αλλά αυτό δεν είναι δίκαιο», τόνισε, αφήνοντας αιχμές για άνιση μεταχείριση. Η κατάσταση επιδεινώθηκε από την ειρωνική – όπως την εξέλαβαν οι παίκτες – υπόσχεση του Ινφαντίνο ότι «θα οδηγούσε λεωφορείο από την Τεχεράνη» για να φέρει την ομάδα στο τουρνουά.
Οι δηλώσεις αυτές θεωρούνται από τη FIFA πλήγμα στο κύρος της διοργάνωσης και ενδέχεται να επιφέρουν πειθαρχικές κυρώσεις.
Για την ιρανική ομάδα, πάντως, το ζήτημα αναδεικνύει βαθύτερα προβλήματα που ξεπερνούν το αγωνιστικό κομμάτι και αγγίζουν την ίδια τη λειτουργία του ποδοσφαίρου σε περιόδους διεθνούς έντασης.
























































