ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Οι Διευθύνσεις του 1ου και του 2ου Γενικού Λυκείου Αλεξάνδρειας εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες προς το κατάστημα ηλεκτρικών ειδών Welcome Stores Τσιαπανίτης για την ευγενική παραχώρηση ανεμιστήρων κατά τη διάρκεια των Πανελλαδικών Εξετάσεων, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη δημιουργία καλύτερων συνθηκών για τους υποψήφιους μαθητές και τις υποψήφιες μαθήτριες.

Παράλληλα, ευχαριστούν θερμά τον Δήμαρχο Αλεξάνδρειας, κ. Παναγιώτη Γκυρίνη, για την προμήθεια ατομικών φιαλών νερού, μια ιδιαίτερα σημαντική πρωτοβουλία που συνέβαλε στην υποστήριξη των μαθητών και μαθητριών κατά τη διάρκεια της εξεταστικής διαδικασίας.

Οι πράξεις αυτές αποτελούν έμπρακτη απόδειξη κοινωνικής ευαισθησίας και ενδιαφέροντος για τη μαθητική κοινότητα και αξίζουν την αναγνώριση και τις ευχαριστίες όλων μας.

Οι Διευθύνσεις του 1ου και του 2ου ΓΕΛ Αλεξάνδρειας